Bárdi Autó székház(Budapest 1089 Budapest, Orczy út 44-46.)
Az alábbi városokba keresünk munkatársakat Termékbevételezési adminisztrátor pozícióba:
Megjegyzés: Egyszerre több város is kijelölhető!
A Bárdi Autó Zrt. több, mint 100 éves múltra tekint vissza és ezzel a legrégebben működő autóalkatrész kereskedelmi vállalkozás Magyarországon. Célunk, hogy vállalatunk egy olyan kedvelt, szakmai és személyes fejlődési lehetőséget biztosító munkahely legyen, ahol munkatársaink mind a kihívásokat, mind pedig az abban rejlő siker lehetőségét megtapasztalhatják, és mindezt tegyék ösztönző, lelkesítő környezetben, tehetséges szakemberekkel körülvéve.
Feladatok, amelyekben számítunk Rád
- Import számlák alapján szállítmányok bevételezése
- Import számlák iktatása a cég saját rendszerébe, számlareklamációk kezelése
- Proforma számlák ellenőrzése és kezelése
- Számlák előkészítése és feldolgozása Excelben
- Árlisták kezelése, elemzésre való előkészítése
- Árazások és kimutatások készítése a kereskedelmi igazgatónak
- Adminisztrációs vezető munkájának támogatása
Téged keresünk, amennyiben az alábbiakban magadra ismersz
- Legalább középfokú végzettség
- Felhasználó szintű MS Excel ismeretek
- Pontosság, precizitás
- Logikus gondolkodás
- Terhelhetőség
Munkakör betöltése során előnyt jelent
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
Amire számíthatsz nálunk
- Hosszú távú munkalehetőség egy biztos hátterű cégnél
- Versenyképes fizetés
- Rendszeres visszajelzés a teljesítményedről
- Tömegközlekedéssel és személygépjárművel is jól megközelíthető munkahely ingyenes parkolási lehetőséggel
- Dolgozói kedvezmények
Egyéb információ
- Pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Állás adatai
Állás azonosító: |
7677 |
Pozíció pontos megnevezés: |
Termékbevételezési adminisztrátor |
Munkaszerződés típusa: |
Határozatlan idejű |
Napi munkaidő: |
Teljes munkaidőben |
Jelentkezési határidő: |
2025.05.17. |